why must we stay where we don't belong

Denna vecka har varit både upp och ner...
Panik ångest attack på jobbet två ggr i måndags... otroligt obehagligt. Men överlevde ju det.  Har varit väldigt stressigt nu i det sista.. men äntligen är chefen tillbaka på jobb å den stora jävla stenen jag haft på mina axlar lättade äntligen. Men fick trots det jobba på min fri dag både på onsdag och idag! Men helt okej.. lite extra timmar å ta ut är alltid skönt... slippa oroa sig att man minster pengar trots att man inte är på jobb! Så Jag passar på å vara ledig nästa lördag å åker hem till sverige för å mysa lite med familjen och vänner! Så på onsdag blir det nypan yeey :) Inte varje dag man längtar hem till nyköping men nu i det sista så har det varit mycke jag saknat!
Men ikväll blir det några öl med Benjamin å hoppas på fint väder imorgon så man kankse kan få lite sol i ansiktet !!
Så vi hörs!

Kommentarer
Postat av: amsan

JAAAA :D<3

2012-03-31 @ 23:10:53

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback