if you don't cry, then why should I?

Ja exakt såhär bra gick det för mig att hålla en blogg igång... känner att detta med bloggandet dog ut för nått år sen.. men ändå sitter jag här nu igen snart 6 år sen mitt första inlägg..
Jag är bitter.
Jag är ledsen.
Men som alla säger så är det ju bara jag själv som kan ändra på det...
Så då säger jag så att sometimes life sucks, BIG TIME!
Jag har alltid varit sån att när jag är på ett ställe för länge så tröttnar jag.. men mitt jobb är bra, å jag trivs. Men allt annat i Oslo suger just nu! Å det får mig att undra på varför jag fortfarande är här ?  Var hemma i Sverige över helgen å när jag åkte hem var det första gången sen jag flytta hit som jag tänkte 'Nä, jag vill inte hem till Oslo'. Vilken bitter jävla känsla att då komma hem till ett hus som man inte ens känner sig välkommen till och komma tillbaka till jobbet å får höra en massa dumt !
Jag trodde att skitsnack å spel skulle sluta när jag tog studenten å blev 'vuxen' men OJ så fel jag hade! Snart 4 år sen studenten å folk tycker fortfarande att det är jävligt kul å prata mer om andras liv än sina egna!
Nej nu ska jag inte skriva mer.. hoppas att jag är gladare nästa gång jag får för mig att skriva lite.
later

Kommentarer
Postat av: amy

<3


Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback