everything I touch turn to shit

Jag kände att jag fick en liten energi kick när jag idag bestämde mig för att åka till Sälen å möta upp syster med kompisar. Så på torsdag bär det av 3-4 timmars bilresa, så får ladda upp med lite gott å massa med kaffe! Äntligen ska jag stå på ett par skidor efter snart 10års uppehåll... känner att detta kan gå precis hur som helst!! Men jag är taggad, långa dagar i backarna å god öl på kvällarna! Looking forward! Åh så skönt med lite positiva planer!!
På söndagen blir det resa ner mot nypan för att sen ta tåget å hem till Oslo.  Men idag är det bara måndag jag ska snart sova för imorgon ser jag framför mig att det blir en låååååång dag på jobbet! 9-? ska försöka bli klar med mest möjligt! Nyöppning på torsdag!
Just idag vill ja göra allt... jag vill till å med börja plugga.. såklart inte i sverige eller här i norge... men typ usa eller sydamerika. Så kankse är det dags å börja kolla seriöst på lite utbildningar.  Nej nu ska jag sova å få ta det där nästa vecka.. denna vecka har jag nog saker i huvudet!
God natt!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Va synd att du ska åka till Sälen nu, jag åker dit den 1a till 5e :)


Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback