im with you

Nu har jag snart varit i Sverige i en vecka.. shoppat lite och hunnit träffa flera av mina fina vänner här hemma och det är så jobbigt att inse hur mycket man egentligen saknar dem! Och i fredags var jag på en väldigt fin begravning, jobbigt var det, otroligt jobbigt, men fint!

Ikväll däremot så drar jag och syrran mot sveriges huvudstad för att dricka några öl och se mitt favorit band Red hot chili peppers! Det ska bli otroligt kul och jag är väldigt taggad. Dessutom ska jag få träffa Julia! (kankse även katrin och charlie?) Sen på torsdag så ska vi gå på stan och förhoppningsvis levererar sthlm denna gång då jag annars aldrig hittar nått i den staden! Sen bär det nog hemmåt på kvällen, för på fredag kl 11.15 så ska jag klippa mig.

Nu ska jag packa lite och lyssna på bra musik!

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback