vacation

Nuuuu har jag min första semester på hur länge som helst...kankse min första någonsin? Visst har jag varit ledig men aldrig riktigt haft semester ifrån ett jobb... vad jag kan komma ihåg...
Jag började min semester med att packa och fixa här hemma och snart bär det av mot sverige med Boberg och Carro... skönt att igen slippa ta tåget. Och på lördag eller söndag åker vi ner mot Danmark och Roskilde ! Jag, Gabbsan, Staffan och Mattias... taggad som fan.. och det blir ju inte sämre av att vi ska bo i Husbil :D Istället för att bo i ett jävla tält!! Ska sätta mig och be till vädergudarna för lite fint väder så att jag kankse blir lite brun den här sommarn iallafall.. ser ju fortfarande lika vinterblek ut... hmm..

Nej nu ska jag fixa det sista och sen bär det av !

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback