no can do

Okej det här får gå fort¨väldigt lite batteri på datan och orkar inte hämta laddaren.. såg kommentaren ifrån Sarah i förra inlägget. Så, ja det har inte blivit så mycket data på sista tiden,.. har blivit en hel del jobb däremot.. Men nu är det bara imorgon kvar och sen är man ledig på söndag! Hoppas på fint väder. Nästa vecka ska jag väl försöka ta mig hem till Sverige... Erik har sin bil här och den måste tillbaka till nyköping och jag har långhelg nästa vecka så det skulle ju passa fint med en tripp till sverige då de inte blev nån londonresa. Så är det någon som vill ses så får man ringa mig på mitt vanliga svenska nummer.. kommer väl som vanligt inte ha några pengar på luren!

Nej nu ska jag se vidare på sagan om ringen.

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback