When nothing else matters...

Så har jag och julia varit på stan, och vi köpte väl inget vi egentligen skulle köpa ?
Jag köpte en ny snygg tröja ifrån monki.. bild kommer nedanför.. Sen blev det lite nya underkläder och strumpbyxor.. Sen köpte jag kinamat påvägen hem..  Nu ska vi väl förbereda för en lugn lördagkväll och njuta av att vi är lediga.. för det gör vi sällan annars...

Min kära mor ringde förut också och berättade att tur o retur  Oslo-Lima skulle kosta runt 10 000 kr, HUUUR BILLIGT ÄR INTE DET DÅ?? Shit 5000 en väg? Och hur gärna vill jag inte åka dit nu ? Bli lite brun och träffa släkten och bara ha det nice? Måste nog ta en diskution med chefen... Men hur ska jag klara mig utan o jobba på 2-3 veckor? hm..... Får tänka på detta...


Ny monki tröja..

Och denna låt är väl hur grym som helst?

The Notorious B.I.G. – Hold Ya Head - Featuring Bob Marley Explicit Album Version


later

Kommentarer
Postat av: Kkkkkkatrin

gilla

2011-01-12 @ 19:28:35

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback