Så kanske det är dags med en rubrik på svenska..

.. eller norska ? Nej så bra är jag nog inte ännu.

Fredag kväll, jag ligger redan i sängen och kollar på lite filmer.. så jäkla trött. Haft olidligt ont i ryggen hela dagen också.. Tog mig till apoteket på lunchen och köpa massa smärtstillande och det fungerade, så ska ta en dos till innan jag går och lägger mig, så att jag kan sova, för natten till idag för inte så kul, vred och vände på mig och endast i fosterställning var det avslappnade nog att sova i.

Annars så är jag ledig nu hela helgen och ska shoppa lite imorgon tror jag.
Nu ska jag kolla vidare på film..


Innan utgång med jobbet 18/12-10

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback