one of those days

Ja men idag har jag väl en skitdag utöver det vanliga... Först lite tjaffs på jobbet och sen ska jag till och öva mig på att måla och det gick väl käp rätt åt helvete. Hade säkert mer färg på händerna än på väggen. Och detta ska jag fortsätta med tills jag lär mig att måla.. och allt på grund av att jag råkade säga att jag aldrig ens skulle måla om själv i min lägenhet för det skulle aldrig bli bra. DOH! Men efter slit och stress är jag nu hemma och precis duschat och lagat mat, fick nästan bort all färg ifrån armarna, nästan(!), och matlagningen blev väl heller inte succé(nu blev jag sjukt osäker på stavningen...) men det smakar relativt bra. 

Har börjat kolla på den uttjatade Gossip girl serien nu... avsnitt två laggar lite så jag sätter nu på avsnitt 3 i säsong 1, känner att jag ligger väl lite efter. 

ha de.  

Kommentarer
Postat av: Sarah

lite väl? du ligger för långt efter!!!!!!!!!!

2011-01-23 @ 18:03:25
Postat av: Sarah

lite väl? du ligger för långt efter!!!!!!!!!!

2011-01-23 @ 18:04:10
Postat av: micaela

haha :D Jag vet men har kommit in på säsong två nu :) yeeey

2011-01-23 @ 18:14:09

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback