once again

Så var det ju det där med nyårslöftet ?
Tror jag glömde skriva på hela förra veckan..

Jag hade en rätt kass vecka förra veckan... Men denna har börjat helt okej och hoppas att det blir bättre.. denna vecka har jag dessutom långhelg.. vilket betyder att jag slutar tidigt på torsdag och är ledig fredag lördag o söndag... hade det inte varit inplanerad fest på lördag med jobbet så hade jag nog åkt hem till sverige.. det får väl bli nästa gång..

Nu sitter jag iallafall och äter frukost... klockan är väl typ tio över elva.. och jag börjar klockan 13 idag.

Ska försöka uppdatera mer den här veckan.
Vi hörs.

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback