new year's resolution

Så har vi nu kommit in på år 2011.

Jag är tillbaka i Oslo ( eller var väl tillbaka redan förra måndagen ) jobba och slet lite sista veckan i 2010, och nyårsafton var väl lite kaotiskt, men slutet gott allting gott... Kan tyvärr inte ge ut några mer detaljer. Men trots allt så hade jag en bra nyårsafton och år 2011 började riktigt bra, och är det som dom säger att året blir som man spenderade nyårsafton så vill jag nog inte klaga på detta år.  Men vi får se.

Jag gav inga nyårslöften för vad är vitsen när man vet att man aldrig kan hålla dem ? Däremot tänkte jag länge på att lova att skriva här mer, blogga oftare, minst en gång varje dag, eller ja varannan iallafall och det ska jag väl försöka hålla men jag lovar inget. Men om jag inte skärper mig så tar jag nog bort denna blogg på riktigt istället.

Nu sitter jag förövrigt hemma på min lediga onsdag, har varit och handlat mat och ska tvätta och kanske städa lite snart, skönt är det att vara ledig men jag älskar mitt jobb så när ingen annan är ledig så hade jag hellre jobbat..  Nej nu ska jag försöka fixa en ny heder (eller va det heter) och sen börja städa och kankse sorgligt nog ta ner julpyntet ?

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback