never missed a birthday

Hur kan jag glömma min systerdotters 10års dag? hur dåligt mår jag inte nu när jag precis kommit på de? Jag kan allas födelsedagar senast IDAG pratade jag och Anders om det på jobbet... helvete.

hursomhelst... veckan har hittils varit awesome.. det har varit bra på jobbet, Julia och jag är sams. Och jag har spenderat en hel del tid med fröken Boberg som jag gillar för snart drar hon till Thailand tillsammans med Julia bland annat.. och hur mycket kommer jag inte sakna dem ? Känner mig redan lite ensam i förtid.

Nu har jag bara en dag att jobba denna vecka iallafall och Årsfesten stor vid dörren... Lördag smäller det och jag har pga det varit och solat idag fick fan till o med färg i ansiktet... så det blir nog en tur dit imorgon kväll också eller på lördag... sen blir det minst två ggr i veckan hela feb.. jag kan inte vara blekare än chockladbitarna som kommer komma hem ifrån thailand...

Nu ska jag kolla vidare på gossip girl...
god natt.

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback