copycat

Var inne på Alexandras blogg, hittade en kul lista för lite kort sammanfattning om ett kickasår! Här är följande:

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Flera saker, bland annat stekte jag runt på stränder i Australien.  Firade min födelsedag på Gilliöarna i Indonesien (vilket säkert aldrig kommer firas på samma sätt igen) Jag hamnade på sjukan inte bara EN utan TVÅ gånger pågrund av allt för mycket alkohol.. och mer iblandat ? Orsak blev aldrig fastställd. Men det är ju inget att vara stolt över.

Har du några nyårslöften?

Nej som i tidigare inlägg nämnde jag att jag inte tagit några löften, förutom att blogga mer då, hittils går det väl ganska bra ?

Vilka länder besökte du?

Australien, Indonesien(bali) och såklart Norway!

Största misstaget?

Kankse inte störst men det är det 'misstag' som konstant händer, och jag pratar väl om det som händer de flesta brudarna förr eller senare, falla för fel kille.

Bästa köpet?

iPhone4 var väl ett bra köp, annars mina snygga skor ifrån Din sko, sjuuukt bekväma!

Vad spenderade du mest pengar på?

Resan runt i Australien sitter fortfarande på en bra skuld till mamma.

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Någonting? allting, flytten till Oslo! Fick Julia tillbaka in i mitt liv!

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

Många men många följer nog med in på 2011, förutom kankse Oasis - Dont look back in anger, den har ju BALI skrivet över hela sig.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Gladare säkert, 2009 hade en sjukt nice sommar o jag tog mig till Aussie men 2010 överträffar ju lite, kan nästan liknas med år 2008. Blir osäker, haft trots allt en hel del bra år.

Vad önskar du att du gjort mer?

Stannat aningen längre i Australien, träffat vännerna mer.

Favoritprogram på TV?

How I met your mother, men jag ser ju inte så mycket på tv.

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

Såpass här kom det till och med en fråga om födelsedagen. Jag var somsagt på Gilliöarna tillsammans med Gabbi och Emma, vi gick ut åt och satt sen på en skön loungebar (stavning?) vid stranden och drack milkshake, mer detaljerat behöver vi ju inte gå in på! Men dem som varit där kan nog lista ut.

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?

Oj, växlande.. jag är väl väldigt mycket för tajts och långt linne med snygg t-shirt över generellt sådär, på fest blir det lite rockigare och till 2011 kanske jag blir mer uptight.. Vi får se..

Bästa människorna du mötte 2010?

Och det där med att nämna namn hmm, Lucila som jag träffa påväg till Byron bay, eller karlskrona människorna som jag firade nyåret med förra året, eller ett par av dem jag nu jobbar med eller återträffen med de jag bor med?! Listan kan göras lång... många sjuktbra människor hann jag träffa på iallafall!


Ja men det där var kul :)
Nu hoppas jag på att jag får lite massage.
Later

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback