working 9 to 5

Onsdag.

Imorgon åker jag hem till Sverige, direkt efter jobbet... jobbar 9-15 så 49 minuter på mig innan tåget går.. det ska nog gå bra. Hoppas jag överlever resan, har ju sjukt lite pengar så frågan är om jag kommer få äta nått innan jag åker eller om jag har råd att köpa nått till resan, vi får väl se. Ska nog ta med mig datorn så jag iallafall har något att roa mig med.

Idag ska jag därför packa lite, och hänga med Boberg och Mårten.. har väl egentligen inget speciellt mer planerat.. jobbar 9-17 skönt tid.

Så nu ska jag snart gå till bussen och sen förbi deli de luca och få min gratis kaffe (yey gratis frukost)

  

Lockade håret här om dagen.. och så är det regn ute.. hur ovärt känns inte det.
Hoppas solen tittar fram idag.


Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback