when you just know

Idag var det strålande sol och sjukt nice väder, dock lite blåsigt... kunde inte njuta av det härliga vädret heller då jag gärna jobbade 13-21. Och har väl haft huvudvärk under minst halva dagen.

Men jag såg mitt första vårtecken.. Converse, när jag har på mig de skorna för första gången på ett nytt år då är det tamigfan vår. Snön är väl i stortsätt helt borta? och det är tort på marken med massa grus bara. Då åker conversen på och man vet att det är vår. Hur bra känns inte det då? väääldigt.

Om en vecka åker jag till sverige, ska hämta lite mer saker som ska över hit till grannlandet. Ska bli skönt att komma hem en korttur. Sen är det inte långt kvar till flytt igen... och som jag längtar!!

Hur som helst.. nu ska jag väl fortsätta kika runt på internet.
Här har ni åtta bilder ifrån en dag, kul..

   
  

later.

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback