burn it doooown

Workworkworkwokworkworkwork, ja det hade varit gott med wok men jag har jobbat hela dagen och kom hem halv elva.. så nu har jag gjort mig redo för sängen och ska snart sova för jag börjar jobba kl 9, (trots att jag skulle varit ledig) Sen ska jag träffa fröken Boberg vilket jag glädjer mig till för nu har jag inte sett henne på typ en vecka..

Alla är som tur är tillbaka i Oslo, vilket är skönt för mina svenska vänner är mina bästa vänner !

Annars så var jag daghavande idag så jobbade 14-22, innan hann jag gå lite på stan köpte ett par ringar, strumpbyxor och en ansiktskräm typ. Möte med chefen också idag vilket gick riktigt bra! Ibland blir man bra peppad på jobbet, och då är det kul. Annars så gick ju självklart brandalarmet 30 minuter innan stägning.. där stod jag som daghavande och skulle vänta så alla kommit sig ut och ja ha kollen helt enkelt.. toknervös var jag men alla klarade sig och det var ingen större fara egentligen.. men lite läskigt när man går sitt första pass och sånt händer... Men en erfarenhet rikare. Det är med andra ord som dem säger man lär sig nått nytt varje dag.

Nu ska jag sova.
Godnatt.



Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback