too much too soon.

.....
Jag har ingen som helst skrivlust just nu...

Jag har varit hemma i en vecka.. och det känns helt okej... bokat min tågbiljett till Oslo också så på tisdag drar jag igen, efter då 1,5 vecka hemma. Snabbapuckar.

Bali var awesome och ni ska få en update här innan jag drar vidare.

Tokmycket fest var det i lördags också och jag bör ju sluta dricka alkohol.. men svårt efter 6månaders fest. Hade iallafall super kul och nästan lika roligt var det i onsdags när jag och my drog ut och körde all in.
Imorgon nalkas det fest också.. men jag är lite trött idag så vi får se..

Nu har ni lite och läsa iallafall..
vi hörs.

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback