best last night

Så berätta jag om min sista kväll i aussieland eller?
Så jävla bra!


Tänker inte köra hela dagen för oj va mycket vi gjorde o fixa. Men när kvällen kom gick vi och köpte det godaste goonet.. och börja dricka runt 8 tiden, tillsamnas med flera sköna engelskmän och ett par tyskar. Goonet drack vi upp ganska snabbt och då gick vi till Woolshed...


Jag vet inte om jag bör fortsätta skriva... tokfull.
Där inne var det en tävling som pågick, för killar.. dem dansade på borden så fick man rösta vidare dem bästa. 3 ronder var det, sista ronden var det bara två snubbar kvar som tävla... minns inte vem som vann.. men sen var det tjejernas tur... vad tror ni jag gör ?  Japp helt rätt... JAG STÄLLER UPP I DEN JÄVLA TÄVLINGEN !!
Dansa på bordet full som satan och i shorts och bikinitopp... ha ha.. men jag åkte inte ut på första ronden utan tog mig till rond två. Hur nu det gick till..  Bilder finns som gabbi säkert lär lägga upp på facebook.. inte nog med det... hon har det på film också !!!!!  Shit.  Kan inte beskriva men det var en riktigt rolig kväll.. som slutade riktigt bra och det blev väl 2 h sömn innan vi skulle hoppa på bussen till flyget!

Ni får allt mer i detalj hemma;)

Har dock fått ångest och vill tillbaka till Aussie... kanske kan ja boka om biljetten?

freakin' awesome night säger jag bara !!!
kick ass. Vi hörs

Kommentarer
Postat av: amsan

NEJ DU SKA KOMMA HEM NUUU!

Postat av: Isabella

Kan knappt vänta tills jag får höra alla tokigheter :D <3

2010-05-04 @ 23:45:57
URL: http://isabellaboberg.blogg.se/
Postat av: alexandra

haha galning!

2010-05-11 @ 20:33:33
URL: http://alexandrastil.blogg.se/

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback