surf in surfers paradise

Så har man på sin egna dator för första gången på typ en månad, och  jag minns knappt hur man använder detta tangentbord... men det kommer väl snart tillbaka...
Varit i surfers paradise i två dagar nu, trodde jag skulle få testa på att surfa här men nej, det blåste och regna satan igår och idag blåser det också... och strax ska vi åka vidare upp mot brisbane... surfers har inte gjort något vidare större intryck men so far so good, men byron bay ligger mig fortfarande varmast om hjärtat i australien.

Nu ska jag inte slösa tid på bloggen då det finns mycket o göra på internet och lite tid.

Hoppas ni mår bra där hemma och att snön kankse är påväg bort snart??
Jag har förresten äntligen lagt in bilder ifrån min kamera på datorn så tidsnog kommer det nog upp något på facebook.
hejdåå!

Kommentarer
Postat av: sarah

det är tråkigt att läsa din blogg utan bilder bro

2010-03-14 @ 20:24:01
Postat av: Poo

Åh :( Upp med lite bilder då! Nyfiken i en strut tittar poo ut. Och det vet du. Saknar dig massor <3


Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback