ingen förstår hur dåligt jag mååår..

sjukt sugen på att kolla på disney, så himla mysigt.

Nu har vi iallafall varit i Port Douglas, snorklat och dykt i barriär revet. 
Min värsta mardröm är att drunkna, så första stoppet kunde jag inte hoppa i, sjukt läskigt och crybaby som jag är nu mera igen, gick jag upp på båten o grina.  Andra stoppet så snorkla jag iallafall med privat guide.. och tredje stoppet kunde jag dyka, jag och sis fick egen guide då också, asnice.
Lite överskattat att dyka faktiskt,.. man gör ju inte så mycket mer än att bara kolla på fiskar, jag hittade för övrigt Nemo.. men min kamera gick ju sönder så inga bilder blev det... Bestämmer jag mig för o ta dykartcert så blir det nog på Bali eller i thailand där det är billigare...

Så nu om en timme ska vi ut på vårat första jobbpass, dela ut flyers och promota ett hostel i Port Douglas, känns sådär jag vill egentligen inte alls göra det. Men man får ju bo gratis iallafall, och här har vi gratis internet också.. så mer bloggande kanske det blir.

nu ska jag fortsätta slänga upp bilder på facebook så ni kan sluta tjura över att ja inte lägger upp några.
Jag saknar er där hemma, massor.

Skulle vilja lägga en bild här, men eftersom allt går supersegt så får de vänta.
Kolla facebook istället. finns en del nu.

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback