work work work

Jag tänker inte börja inlägget med och klaga vilket var tanken... om man tänker efter hade jag typ semester i 6 månader! Så det är inte mer än rätt att jag jobbar massor(?) nu!  och så mycket är det väl inte heller egentligen men det sura med natt/helgjobb är att man missar alla fester och man blir asseg på dagarna!  Igår jobbade jag ifrån 19.00 till 06.00! 11 timmar!!! Sen när nån frågar när min rast var kan jag ju säga JAG FÅR INGA typ!  Men jag fick 550 nkr, så det är ju nice, liksom jämnar ut sig med shoppingen ifrån igår!

Snart ska jag jobba igen 16.00 till gud vet när. Känner inte för att komma därifrån kl 06.00, men risken finns! Sen sova hos antingen bullarna eller hos bella och dem, beror väl lite på vem man får tag i! Imorgon jobb igen ifrån 18.30 tror jag! Långa pass nu alltså! Dumt att man inte kan byta av!

Det får räcka såhär.. vi hörs kanske imorgon, om jag orkar!

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback