not what I should do

Men hur glad har jag varit då?
Gick iallafall till Polisen här om dan, kan ju hoppas på att dem får in någon väska eller får någon sort av kompensation för min väska! Damn it.  Men jag orkar inte skriva om det eller vara negativ.

Kan ju säga som så att när jag jobbade i söndags fick jag 1200nkr, woho!  Men nu har jag varit ledig ifrån Fugazi hela veckan men det blir jobb där imorgon och på lördag! Hade dock min första dag på Maxbo i tisdag och jobbat där fram till nu ledig imorgon och jobbar sen lördag! När ska jag sova är frågan?  Morgondagen börja 1700 på fuggan sluta kankse 0600 börja klockan 1200 till kl1800 på maxbo sen tillbaka in till city och jobba på fuggan från säkert 1900. Pengar pengar pengar! Ledig söndag ifrån båda jobben som det ser ut nu, men kan mycket väl bli jobb på fugazi på söndag! Men det är okej, dricksen är bra på söndagar!

Ikväll då? Jag och Isabella B ska ta oss ett par kalla (eftersom jag inte alls egentligen borde sova) Men sen ska vi ut på Fugazi också och lyssna på reggae och dricka 25nkr's öl. Så efter denna öltorsdag så kommer det nog att dröja ända till Peace and love innan jag får dricka igen. Har skrivit ut scheman ifrån Maxbo och jag jobbar asmycket även om jag bara är deltid/extra anställd.. doh! Väntar med iver på juli schemat ifrån fuggan!

Jobba jobba jobba....
jag gillar't.. inte.
Nu ska jag snart kila. hejdo

Kommentarer
Postat av: allie

du får börja med att lägga ut mer bilder i bloggen hörrö! ;D


Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback