new town

Så har jag lovat att uppdatera nu i Oslo också, lite mer än jag gjort när jag varit i Aussie och Bali.
Så här kommer första inlägget ifrån Oslo!

Jag har varit här en vecka nu, och det känns så himla bra att få träffa Isabella och Katrin samtidigt, vilken jäkla trio vi är.  jag bodde de första dagarna hos Isabella och de andra i deras lägenhet.. Centralt och skönt.. skulle få flytta in i lägenheten med tjejerna jag hade pratat med men efter många om och men så blev det ändrat och sen i lördags har jag bott hos Katrin och dem. Jag letar boende för fullt och jobb också för den delen...

Men jag har ett typ deltidsjobb på Fugazi som bartender. Provjobbade i fredags och lördags, vilket gjorde att jag fick stanna så denna vecka är det jobb : tis, tors, fre och lör. :)
Fin dricks är det iallafall.. men måste ha ett dagsjobb också!

nu vet ni vad jag håller på med.
jag ska skriva oftare, men ska ändå inte lova för mycket.
Ha det bra.

Puuss

Kommentarer
Postat av: Lina

fan va kul att du redan hittat ett jobb! chansen är rätt stor att vi ses i augusti faktiskt ;)

Postat av: micaela

ja det känns jätte fint:) Men fan va bra!! Vad glad jag blir!

2010-06-08 @ 19:13:22

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback