just what I was waiting for

inga medgångar utan motgångar, uppenbarligen.

min gårdag? slutsats : kass!

Toktrött som jag sa, blev bara dusch, en trikktripp med Bella och sen mot jobbet, 18.30. Där börja vi dona i baren och ställa i ordning. Vad händer då? jo klämmer tån i kyldörren när jag ska hämta vin,  ignorerar det för jag kan inte gå hem efter 30 min på jobbet.. asseg hela kvällen så hör knappt vad någon beställer och det blev en del fel. Klockan gick ganska segt men snabbare än i fredags. Sen kl 02.45 tar jag upp min spegel ur mig tygväska som står bakom baren, lägger tillbaka spegeln överst i väskan och fortsätter jobba innan vi stänger, städar och fixar allt klockan 05.00 VAR ÄR MIN VÄSKA ??
Jo då har någon jävla idiot sträckt sig över baren snott min väska som innehöll ungefär hela mitt liv!!!  hittar min spegel på golvet på framsidan av baren.. DOH! Så jävla värdelöst... och jag kan fortfarande inte bestämma om jag ska skratta eller gråta... mår så satans dåligt, så typiskt bara för man får lite flyt så ska det komma nått sånt här skit och hända...  Det hade varit sån jävla skillnad om jag hade glömt väskan eller tappat bort den själv, men att nån snor den ifrån mitt jobb!!! Jag blev liksom påmind om varför jag inte gillar Oslo, fult språk och lika jävla kasst regnväder som hemma... åh så fruktansvärt negativ nu!

Och inte nog med det, kl 21 ikväll börjar jag jobba igen, hur sugen är man liksom?

Väskan innehöll iaf : smink ca 800kr, katrins tröja för 500kr, mobil 1700 kr, plånbok med 1000 NORSKA kr, bankkort, körkort, nycklar (som inte ens var mina!!) mobilladdare och en massa annat.

Så nu ska jag sura lite mer och se ut som skit för jag har inget smink!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback