johnny was a good man

Lovat att uppdatera mera så jag gör mitt bästa.. det tråkiga är ju att det inte blir några bilder då min kamera är sönder, men jag ska väl köpa en ny så småningom! En system digital kamera (sån som alla i Oslo har).

Jobbade igår 21.00 - 05.30, sen hemma vid sju. Sov. Uppe vid 13.30, fixa dona och sen på intervju som jag inte alls vet hur det gick.. inte så bra känns det som. Men det var bara nåndag i veckan jobb. Så vet inte om jag vill ha det, ny intervju imorgon kan ju hoppas på att den går bättre!

Snart kommer Katrin hem, då blire lite chill innan vi ska städa hela lägenheten och sen ska vi nog träffa Isabella B ikväll.. mysmys.

jag saknar er där hemma, mye !

Ha det.
Vi hörs.

Men först.. Ett hipp hipp hurra för Johnny Depp som har födelsedag idag, he he. 47.


Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback