I like what I do

Hur trött är man inte då? Mye !

Började som jag skrev igår kl 16.00 skrev ut mig kl 03.30 så totalt 11,5h! Det var den längsta dagen hittils på Fugazi, inte bara för att det nästan blev ett 12h pass, utan det tog sån jäkla tid innan klockan han bli ens nio och sen ännu längre tid innan klockan blev 12 osv.  Men det var roligt till och från faktiskt,, jag gillar att vara den nya på jobbet iallafall hos vissa. Klockan 18.30 börjar ett nytt pass, vet inte om det är vanlig nattklubb ikväll eller bara sommarfesten som är tanken, men vi är iallafall 6 bartendrar (vilket känns onödigt många?), jag ska jobba inne dag och det ser jag fram emot med Aleks och Lina. Hoppas dessutom på mer dricks än igår, kom hem med ynka 300 nkr.

Jag sov hos Isabella i natt, gumman kom upp och öppna dörrarna och gav mig flingor med lite yoghurt då jag inte hade ätit på 14 h ungefär. Sen somna jag som en tok i sängen efter ett konstigt telefonsamtal med Katrin. Idag skulle jag ha hoppas bungejump, eller jag blev tillfrågad här om dan utav Aleks på jobbet om jag skulle med och innan jag somna igår hade jag bestämt mig för att följa med och våga hoppa... vi skulle åkt klockan 10.00, jag vaknade 09.30 död och ångrade mig så blev inget hopp, dom åkte och det var säkert awesome men jag tror inte jag hade vågat ta klivet, och sen lägga 600 nkr på det kändes sådär.

Jaja nu ska jag göra nudlar och sen iväg och träffa Isabella innan jobbet.
Hörs imorgon kankse:)

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback