hard work

Jag gör ju inte mycket annat än o jobba!
Trots att jag missar allt festande och socialt umgänge :p så trivs jag ganska bra, längtar till den 7 juli då jag får min Fugazi lön och sen den 20 då ja får maxbo lönen! (yes en månad kvar till de) Maxbo blir bättre även om det är långt så blir det lättare med norskan och jobbet där typ, sen är det ju några roliga jobbarkompisar, Elin tillexempel.

Jobbar denna vecka :
idag: 13-21
tisdag: 13-21 och 22- ca06
onsdag: 08-16 och nångång efter 18 - ca06 
torsdag: 14-21 och 22- ca06
fredag: ledig maxbo och sen Fugazi tid oklar.
lördag: 09-18 och efter 18- ca06
söndag: Ledig och kommer till Sverige, wohoo!

Nej nu orkar jag inte skriva mer.
Men vi hörs när jag får tid nästa gång.

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback