a little too late

Sådär så var man bosatt i Oslo då, men mer om det i annat inlägg.. här har vi lite om bali istället.

Efter världens jävla fest den sista kvällen i Australien så mådde vi lagom bra för att få flyga till Indonesien.. men det mesta gick bra och fort. Vi landade på kvällen blev grundlurade direkt och dricksa alldeles för mycket. Men shit happens. Vi tog in på AP Inn, som Fredrik lurat mig till...
Vi fick ett rum som när du öppna dörren var det som att få en käftsmäll mögel i ansiktet... två dagar bodde vi där. Sen bytte vi till Suka beach inn, väldigt fint men funkade knappt att spola så efter ett par dagar där så drog vi med ut till Gilli T ön som ligger längre upp i indonesien, ingen trafik på den ön bara häst och vagn, så en jävla skillnad ifrån Kuta.  Vi spendera 5 dagar där, i klarblått hav och ja ingen kamera.. väldigt sjuka minnen därifrån men hur nice som helst. 
Men sen blev det dags att dra sig tillbaka till Kuta, och då väl tillbaka bodde vi på Gora Beach inn, krypavstånd ifrån favoritkrogen, inte för att det hjälpte.. för senare på kvällen hade vi fått info om Beer Garden, där du dricker hur mycket heniken du vill mellan 18.00 och 23.00 för endast 40 svenska kronor!!! Så ja stressdit vid sju tiden, hälde i sig öl, sen en våning upp mellan 23 och 00 så var det Öl för 1 kr och Long island icetea för 8kr. Dricka dricka driiicka, sen inte nog med det mellan 00-01 var det gratis(?) vodka redbull... och ja efter det ? Vaknade jag på sjukhuset, total däckad på toan hade någon hittat mig och tagit mig till sjukhuset, väldigt snällt av främligar att göra så.
Ja jag orkar inte skriva och förklara mer i detalj, men jag mådde toppen den kvällen, men alkohol/drogförgiftning är väl inte att leka med. Men vem stoppar det? fest på lördagen igen, inte all in dock.

Dagarna fortsatta ganska lika där nere, sol/bad, shopping och alkohol. Men jag trivdes massor med roligt folk träffa vi. Och så hyrde vi moppe :)


Jag skulle nog kunna tänka mig åka tillbaka en kortare tid och med ett jävla parytgäng.
Annars får man se.

Juste gjorde två tatueringar där en på armen med texten : I think the thing to do is enjoy the ride while you're on it. Och en på benet där det är en svala i solnedgången.. måste dock fylla i dem då jag tror min kropp stöter ifrån tatueringsfärgen, DOH. men när man fyllt i dem brukar det sitta.

Som sagt inga bilder ifrån mig från Bali.. några finns på Gabbis facebook och sådär..
Nu har ni hört de mesta eller de viktigaste iaf.

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback