waterfall breakout

Shit, så fort man fick ut några tårar så blev det helt plötsligt lättare att få ut flera, fick nog världens längsta mail ifrån min kära mor som oroar sig såklart. Och nu äntligen har jag svarat med säkert ett likalång tillbaka.

Jag har varit på stranden idag med Charlotta o tjejerna, längesen! Vi stekte och det var badförbud för det var för starka strömmar och vågor, läskigt. De andra bada endå men jag gick hem sen. Varit hemma duschat o så. Ska snart kolla om man kan fixa något o äta. Lat som jag är blir det kanske bara flingor? we'll see.

Hur kvällen blir det visar sig. Nu har jag huvudvärk igen, har haft det till och från i två dagar nu.

later.

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback