Wanna feed off the energy

Ännu en dag i värmen, runt 34 ligger det på nu, och då är klockan ändå fem på eftermiddagen!

Idag har jag gjort lite bra saker iallafall, efter frullen tog jag en snabbdusch och sen ner till ett hotell och skulle kolla jobb fick en adress till en hemsida jag ska kolla upp, sen förbi en skoaffär och lämna cv, snälla snälla säg att dem ringer!!! Sen har jag faktiskt hör och häpna : tränat !! Efter två månader av att bara lata mig så kände jag att det var dags att sätta igång, så på med bra hög musik och sen bara köra gärnet med dans, lite boxningsövningar, gång o ca60 sit-ups, ja sånna enkla saker man kan göra hemma! I 1,5h höll jag på, vilket känns väldigt bra nu! Ska nog köra samma grej imorgon och fram tills Gabbs kommer för då får jag mina skor så jag kan ut och springa lite! Sommarn 2010, den är ju för mig redan här nu så känner mig lite efter, men bara göra det bästa av situationen! Det är ju enligt mig bara riktigt okej att svettas vid två tillfällen och en av dem är ju när man tränar, speciellt när man kör fotboll,  och ja det andra kan man ju gissa sig till.

Så jäkla svettig.

Nu har jag ätit också, pasta men ingenting till för jag har finanskris här så inte känt för att lägga pengar på ordentlig mat, men jag är ganska mätt nu.
Kanske träffa Emma en stund sen, annars får jag se vad kvällen bjuder på. Allt som är billigt (gärna gratis) är ett alternativ. Så kankse skriver mer sen.

Later

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback