two dolphins in love


Jag & Lina, avslutningsmiddagen, vad hände sen?

Här om dagen satt jag och hade en nostalgitripp tillbaka till Zakynthos med 5 sjukt härliga brudar. Nu sitter jag här och tar en tripp tillbaka till barskolan som jag drog iväg själv på och träffa alla dessa roliga människor som jag nu sitter och saknar Lina, Charlie, Moa, Jonte, Gabbe, Arif, Emilia a s o.
Lektionerna, 1000tals drinkar varje dag, flair misslyckade försök, festandet, seeena nätterna, nattbadet, kackelackan på rummet, ridandet av tjuren, gratis shots, sista kvällen som ingen minns!

You like it don't chaa

sjukt bra erfarenhet, galet bra lärare och bland det roligaste någonsin!

Kommentarer
Postat av: Lina

fan jag önskar att jag var så jävla rik så jag kunde hälsa på dig! ♥

Postat av: micaela

du jag önskar också du var så jävla rik så du kunde komma hit!! <3

2010-01-26 @ 02:28:40

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback