the story of my life.


Så igår blev det ett kort strandbesök, det var lite halv dåligt väder.
Sen var det dags för jimmie o nicke att packa väskorna så då gick vi till lägenheten och gjorde det sen ut och käka thaimat vilket var riktigt gott, blev så jäkla mätt, så där blir det till att äta fler gånger. Sen kom Emma också och vi gick tillbaka till lägenheten hämta väskorna och kom till färjan 1 timme innan den skulle gå, satt där och vänta och sen höll dem ändå på att missa den men det slutade med att dem fick åka gratis. Jag och Emma drog då och mötte upp Armin och Elin, de drack öl o vin, jag kände mig mest trött och hängig så jag gick hem vid halv ett.

Jag tycker fortfarande att det är konstigt att jag inte gråtit sen jag kom hit, jag kan inte släppa det. Gråter för allt hemma känns det som men här ? Nej inte ens en tår.. så igår när jag kom hem tänkte jag att ja nu ska jag se P.s i love you så gick in på surfthechannel och kollade men nej INGET, tror jag har tappat förmågan att gråta.
och the story of my life, jag har väl nästan trillat dit igen.. det är så typiskt att man inte får mer tid.

Nej nu ska jag ge mig tusan på att fixa ett jobb så man kan resa runt lite sen också:)
Sova tidigt ikväll också kankse.
puss

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback