the one feeling worthless

Så menningslös dag more or less, städat och tvättat och ligger nu i en nybäddad säng, love it!

Träffade Elinor en stund också, och sen gick jag hem och åt flingor och kollat på himym. Som är lika bra som alltid, tills den där jävla notisen kommer upp att man kollat i 72 min o måste nu vänta 54.

Och just nu känns allt sjukt bra.. eller ?
Nej jag har gråtit för första gången sen jag kom hit, och det är nästan ett litet hallelujamoment, även om orsaken till tårarna är skittråkig och orsakad av min egena syster, men det är en anledning jag gråtit för förr så det är väl inte konstigt att tårarna kommer tillbaka även om det var max 5 tårar från varje öga.  Men ja trots allt så känns det ju bra att gråta lite grann, som jag har väntat menar jag. två månader utan ens en enda liten tår så det var på tiden. Men aah.. värdelös är ordet för mig just nu och det är typ exakt så jag känner mig, vilket pepptalk man får.

Men nog om det, imorgon är en ny dag och nya möjligheter som jag kommer strunta i som vanligt.
Thats life.
 
Balkongen är nog min favorit plats i hela huset!

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback