the final countdown

Så har söndagen även gått, jag har inte varit bakis idag, då jag väldigt sällan blir bakfull så är det ju ingen överaskning, men jag har otroligt ont i axlar och i nacken, whats up with that? Tror jag dansade alldeles för mycket igår, och säkerligen alldeles för fult. Då det seriöst bara var all in och ös som gällde.  Det känns typiskt att varje gång jag vill köra 'fullast vinner' så tar jag alltid hem segern själv. Har dock pratat alldels för lite med brudarna ifrån igår så imorgon blir det är en riktig genomgång av lördagens bravader.

Slutsatsen är iallafall att jag hade riktigt kul och var kanonfull, och inte ett dugg bakis- love it.
Och hur länge kommer jag inte leva på att jag blev en 9 av 10? Seriöst, det är på mållinjen till snyggast ever. Ha ha. Nej jag får nog släppa det nu och se till och bli en 10 på riktigt, 9 ? näst bäst är inte att nöja sig med.

Pratat med min mamma i telefon idag i säkert en timme, sjukt. Jag är mer än 15 000 km hemifrån och får höra 'men då lägger du dig tidigt ikväll då så du kommer upp imorgon' aaaah och i ren protest vill jag vara vaken hela natten, men tråkigt nog kommer jag nog somna snart för jag är riktigt trött. Hur som helst, lite av en början till en plan är iallafall lagd, vi får se.. jag orkar inte mer..

Nu rundar jag av här och hoppas ni där hemma får en fortsatt bra dag.
Go'natt.

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback