take it all, give nothing back

Så nej igår hände nog ingenting speciellt, jag och ella hyrde film, det blev twilight som inte alls var lika bra som jag mindes den, det var en besvikelse faktiskt. Men sen såg vi pirates tre som var precis så bra som den alltid är. Loooove it, på riktigt. Så när man sett dem vill man väl typ vara en vampyr pirat. Om det går!

Har kommit på att jag är nog egentligen ganska konstig, men mer om det senare.
Antar att alla där hemma sover gott. Jag har inte gjort det i natt, stängde av datorn vid 2, men låg och vred o vände på mig hela jävla natten och somna bara till och från, fick ett myggbet på mellan tån så det klia. Sen vid halv sex fick jag nog gick upp o kissa kom tillbaka och då tokdäcka jag, men bara fram till halv tolv. Så japp idag är jag trött och fortfarande sjuk:( Kyra kyra på mig själv måste vara frisk på söndag !!

Nästa vecka ska vi förresten till IKEA :) Får se om gabbs har lust med det, annars blir det bara jag och de 2 jag hyr rummet av.

Ah men vi hörs om en stund.
Later.

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback