sydney shopping

Nu har jag bloggat över 300 inlägg.. vad för vettigt har man egentligen skrivit? 

Hursomhelst, jag är ju i sydney, så då har man väl aningen mer och skriva om, tycker man ju iallafall.

Idag var jag som tidigare nämnt uppe i tid, ringde simskolan, som inte svara! Dem ringde tillbaka ett par tre timmar senare, och sa att jag får komma på intervju OM jag kan fixa ett certifikat eller ja intyg på att jag är 'utbildad' simskolelärare eller ah att jag har fått jobba som det i sverige.. hur fan fixar man det när man bara ljög om att man gjort det? Åååh, så jäkla typiskt.. jag ska nog helt enkelt inte jobba, gifta mig rik tror jag är grejen!

Annars idag var jag Armin Elin och Emma i sydney idag, shopping nya strand short och två strandlinnen blev det för min del totalt $25 så det var det väl värt.. måste ju tröst shoppa ibland. Sen var vi hemma vid halv tio igen och nu har jag suttit framför datorn i två timmar och bara dödar tid, finns inga jobb på nätet och leta så nu har jag lovat mig själv att gå till ett internetcafe imorgon och skriva ut ett par cvn till och sen lämna i varenda affär här i manly! Heja heja. Sen blir det nog stranden också om vädret vill sig. Hoppas!

Sitter och saknar folk just nu, inga roliga inne på varken msn eller facebook.. eller folk och folk finns väl en vis del då som kan känna sig saknade. Och oj va nära jag var på att börja gråta förut jag bara kände hur det tårades upp i ögonen, och sen då... nej inget.

Aja, bita ihop nu.
vi hörs imorgon igen.
go'natt.


Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback