swinging

Så nu har jag tvättat och städat, mer eller mindre och tittat på flera how i met your mother avsnitt.

Med andra ord har jag inte varit ute en endaste gång idag, lite tråkigt men kände inte för stranden själv idag. Har haft lätt huvudvärk, kan bero på för lite sömn, då jag somna vid 3 och vakna till och från hela morgonen, varför vet jag inte, hade asbra drömmar iallafall.  Om några timmar ska jag ner och möta Elinor iallafall jag måste komma ut idag och sluta bli så depp så fort folk åker ifrån mig.

Detta backpacker liv kankse inte var något för mig, jag tycker inte om att säga hejdå till människor som man inte vet när man ska träffa igen. Tror dock allt kommer kännas lite bättre när Gabbsan kommer ner, då kommer jag iallafall ha konstant sällskap. Något annat som skulle sitta fint skulle ju vara ett jobb, även om jag ärligt tror att Gud inte vill att jag ska jobba jag tror jag är en av dem människorna som är ämnade att göra något annat...

Ska hämta in tvätten nu och bädda sängen. Vi hörs!


Har haft lite photosession med mig själv också...

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback