still awake at this time

Klockan är snart kvart i tre, på natten!

Elin och Armin ligger och sover i rummet intill, tråkigt nog ska dem upp om två timmar och ta färjan till flygplatsen där dem ska vidare till cairns, astråkigt för min del, som nästintill känner mig som en del av deras förhållande. Men vi ska ses på vägen och ja i framtiden och så är det bara!

Jag vet faktiskt inte vad jag gör vaken nu, har legat och kollat på lite how i met your mother sen kom det upp att jag kollat 72 minuter så då orkade jag inte kolla mer.
Ska sova snart och imorgon göra nytta så som tvätta och sånt strunt. Känns som jag kommer ha en kul dag, men det lär nog bli en hel del sömn på dagen.

Sen hoppas jag att flera av mina fina vänner är online imorgon under heela dagen för jag lär ju vara det.

Godnatt, hörs imorgon!


Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback