some call it a comeback

Hur slö dag har jag inte haft det idag då?
Fågelskiten slog ner rätt hårt känner jag.

Vakna vid halv elva och kunde sovit mycket längre så låg och drog mig i 40 min ungefär. Sen blev det dags för frukost och datan. Efter att jag pysslat med det så slängde jag även in lite tvätt i tvättmaskinen och kände mig duktig det var behövligt. Sen vid två tiden drog jag ner till stranden och sociala lite med Elin medans Armin och Stoffe surfade. Det blev inte mer än 1,5h sen gick jag och handla mat och pengar till mobilen. Känns sjukt jobbigt att man varje dag gör av med pengar men man får aldrig in något. Måste ha ett jobb!! Hur som helst efter att jag handlat gått hem och käkat så blev det dags för datan igen och jag har inte gjort någonting, började kolla lite på twilight men sen hängde sig datorn eller snarare internet, så då sket det sig.

Haft så jäkla menningslösdag så det finns inte.. har dock varit halvtaskigt väder ändå så det är ju skönt. Jag saknar dem nära vännerna där hemma som är så enkla att hänga med när som helst. så saknar jag mina systrar ! Jag saknar att kunna kolla på vänner !! Helvete har med mig 4 säsonger och glömde testa hemma om dem funkade i datorn kommer hit och datan toklaggar ihop när jag sätter in skivorna, aslame. Hur ska jag stå ut utan att få kolla på det ? Jag har lite abstinens tror jag.
 Gabbs ska ta med sig locktången, yes yes yes, saknar att ha lockigt!

Har jag förresten sagt att jag var på bio i tisdags? jag armin och elin ( japp för er som undrar så är jag deras tredje hjul vadårå?) vi såg iallafall Sherlock holmes, den var så jäävla bra! Älskar att gå på bio när man är riktigt nöjd efteråt, den här var bra, så se den !! Nu ska jag försöka att inte gå så mycket på bio förän Alice i underlandet kommer ut, den är ju ett måste på typ premiären.

Aja nu ska jag väl ta och dra mig tillbaka..
Sov gott.

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback