she's finally here.

Nu är klockan halv tolv på kvällen här och ÄNTLIGEN har Gabbi kommit. Hon kom typ för ca en timme sen för det tog mega asabasaa långtid för våran kusin att ta sig dit. Åh han är ju som han är, eller hans flickvän är ju som hon är!

Men nu är hon hur som helst här och jag har fått lite nya kläder! Jag har fått min locktång och mina träningsskor, så nya livet börjar imorn och så fort jag är frisk! Helvete halsen gör fortfarande ont :(  Sen skicka min fina mamma med godis ifrån Peru som jag ääälskar! Fan va allt känns riktigt bra nu!
Denna resa kan komma att bli galen!

Nu ska jag ketchup mer med min syster.
Sen sov dags om ett par timmar förmodligen!
Puss

Bild ifrån Peru, hur galet blev det inte emellanåt där!?

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback