people will be people

Hur trött är inte jag på en skala? Visst jag la mig och somna säkert runt 1 igår natt, men jag gick upp strax efter nio idag, upp duscha och det var sjukt skönt stod där alldeles för länge under varmt rinnande vatten!! Sen blev det slänga på sig lite kläder och ner till manly deli för att söka jobb. Nu är jag tillbaka hemma har ätit asgod frukost. Det är nu den sämsta tiden att vara online på datan, de flesta sydney människorna sover fortfarande, eller så jobbar dem (kl är snart tolv på dan), och dem som är online ifrån sverige vid den här tiden är oftast dem som man inte vill prata med.

Aja nu ska jag kanske sova lite till, eller nått.
Får se vad dagen bjuder på.
Later.

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback