make a left here

Skriver nu mitt i natten klockan är tre, ska upp nio och mata katten, som jag fortfarande glömt ta kort på fast att jag lovat sarah de.

Inte hört något ifrån nått jobb än, men håller fortfarande tummarna, var är turen ifrån fågelbajset liksom, still waiting.

Idag åkte typ alla till Blåa bergen, jag var ju där med Pelle för en månad sen eller nått så kände inte att jag behövde följa med den här gången, men tråkigt nog åkte ju alla dit och Emma jobba. Så jag har kollat på film idag sov till elva typ sen blev det Parfym och blood diamond, helt okej filmer sett den sistnämnda tidigare, så den visste jag var ganska bra, Parfym var ju sådär. Men sen ringde Emma och vi bestämde oss för att göra käk ihop så vi åt hemma gjorda hamburgare. Sen följde jag henne till bussen och gick hemåt igen, tittade lite på nån film på tvn och sen på pirates of caribbean, som alltid är lika bra! Sen har jag bara settat vid datan dem andra skulle ut på reggaekvällen men jag hoppa det och laddar inför morgondagens bbq och sydney utgång.

Har skypat med Gabbs i en timme, riktigt roligt, insåg att det bara är 2 veckor och 2 dagar tills hon kommer, craaazy! Sjukt taggad inför det, speciellt då nu när alla börjar röra på sig härifrån, Elin o Armin drar på tisdag. Kristoffer också, och sen drar Siri och Charlotta i början på feb, trist trist. Men sånt e backpacker livet.

Nej nu ska jag sova, ville bara uppdatera er lite.
Hörs imorgon med kankse några bilder, på katten då t.ex.
Gonatt.

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback