It's too...cliché, i wont say it

Väääärldens varmaste dag tror jag, eller ja kanske inte, men i närheten.
En av dem varmaste här nere iallafall, runt 40 grader garanterat! Nu vid elva på kvällen så är det ju +30, så aah det är ju inte kallt iallafall! Vi låg på stranden från halv tolv fram till 3 ungefär. Sen gick vi och handla mat och iväg till shelly beach för att grilla.

Har badat ovanligt mycket idag men riktigt skönt var det och brunare och brunare blir man ju. Det gillar vi. Ikväll åkte de andra in till Sydney festival men eftersom jag har en egen finanskris här så stanna jag i Manly, mötte upp Elinor för första gången också, riktigt trevlig tjej, låter exakt som Helena gör där hemma :) Sen ah gick vi runt här i manly jag erfaren som jag nu är berätta lite skit och sen drog jag hem för drygt en timme sen. Nu ligger jag i sängen och gör ingenting, känns bra att inte göra av med så mycket pengar i dag iallafall.. Men måste skärpa mig ännu mer. Snåla snåla snåla... jobb jobb jobb, kan jag få något eller? vill inte behöva åka hem pga ekonomin.

Annars då? Ja ingen tur har jag haft heller, skulle man inte fått det vid det här laget ? Sådär 3 dagar efter fågelskitsinsidenten?  Aaja.

Jag har nog inget mer att skriva för tillfället.
hörs.

Vilken tokdeppig bild, men iallafall, linne för 5 dollar och monki kavajen, som klädd för att få skit på näsan!

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback