it's just the way we feel

Det har varit runt 41 grader idag och på en halvtimme gick det ner till 25 och nu är den 23 och jag tror en storm är påväg, vädret här känns ganska växlande faktiskt.

Gick ner till stranden men han ligga en kvart kankse sen gick vi upp tog en milkshake. Vi var alltså jag, charlotta och siri, sen gick sist nämnda tjejen hem och vi andra två satte oss vid stranden och kolla på någon tävling som höll på för fullt men vi fatta ingenting så då gick vi hem. Har nu duschat och funderar på att börja göra mig i ordning också. Får se om det blir alkoholintag idag, borde ställa upp för laget, men med tanke på pengarna så tar det emot lite. Vi får se helt enkelt.

Väntar nu på samtal ifrån min mor, hon var ute och festaloss igår så när jag sa att hon skulle ringa runt 8 svensktid sa hon att risken finns att hon är bakfull då, ha ha! Så vi får se om hon ringer, hoppas på det iallafall vill ju dessutom prata med min kära pappa!


Skypat en del med gabbs också, om en vecka och en dag är hon hääär!

Vi hade planerat bbq idag men som vanligt ändras det alltid, just nu pga vädret, så får se vad som händer istället. Nu till stora frågan, what to wear?
Later.


Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback