im ready to be heartbroken

Ännu en dag har kommit och gått, ligger nu i min säng igen och ska kolla på himym. Så himla bra är det!

Har pratat med Elin idag dem har det varmt och skönt där uppe i Cairns, dem skulle tydligen till regnskogen imorn åh jag är så avundsjuk på att dom kommit ifrån Manly, usch vad jag tröttnat, kankse för alla dagar ser likadana ut men får väl se om det blir anorlunda om jag får nått jobb. Ser så mycket fram emot att möta dem på vägen också. Då blir det fest och då är syrran här också. Wooop. Hoppas jag får in pengar på något sätt också. Jobb jobb jobb, imorgon ska jag till ytterligare tre ställen och kolla läget. Så jäkla tråkigt är det, jag är sämst på att söka jobb och ännu sämre på att jobba.

Jag har kommit på att nu vill jag bli kär, och jag vill att den jag blir kär i ska bli kär i mig också, det där lät jätte fult men något i stil med "älska o bli älskad tillbaks", ah det där lät ännu mer gay, men ni fattar vinken. Känner att jag tröttnat lite på singellivet, och vill heller inte ha ytterligare ett välgörenhetsförhållande, som mina mer eller mindre varit. Nej nu vill jag ha kärlek på riktigt, behöver ingen stor lovestory utan bara lite kärlek. Lite lagom tvåsamhet sådär.
Frågan: Var hittar man han?

Aaaaanyway, jag har kommit på att jag undrar vilka mina läsare är, varierar mest mellan 11-17 st, vilka har tiden att läsa mitt struntskriveri? :) Ett tag var det ju upp i runt 30 st, helt sjukt, rekordet ligger nog på 34st, wooop!

Jaja nu ska jag runda av här.
Mer kärlek på burk tack!
Puss.

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback