im drunk so why care?

Jag blev för full för mitt eget bästa tror jag.
Rom och cola hemma hos brudarna, vi fira Charlotta som fyller 20 imorgon o slipper vara tonåring mera. Öl spel o allt sånt som hör till, kalasfull.

Drog på krogen och öste gärnet, jag som i vanligafall aldrig ställer mig på dansgolvet på krogen drog nog med de flesta upp dit och dans blev det med allt och alla, hur kul som helst. Inte alls ute efter och ragga killar men somliga har det naturligt i sig, kommer fram en kille och säger : you are a 9 out of 10 points. Sååådär ja! Ibland går det rätt bra ändå. Även om jag känner att man har sett bättre ut, speciellt när man inte är lika full som nu, men stavningen går fint, börjar dock bli bakis asjobbigt, borde lägga mig och däcka snart.

Så vi hörs nog imorgon, riktigt lyckad partykväll blev det iallafall.
Godnatt puss, festa inte för hårt där hemma nu!

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback