i'd say your a nine.

Såå ber om ursäkt för dåligt uppdaterande under gårdagen och idag.
Igår var en stressad dag, upp och chilla lite, köra lite bil, ja ni läste rätt finally har jag fått köra en sväng med bilen, det gick riktigt bra kunde gått bättre men so far so good, längtar till nästa gång också ! Nej nej nu slog det mig att bilen körde jag i söndags, eller? Dåligt närminne känner jag.

Hur som helst, mycket o göra igår, bestämde oss för fest lite hastigt sådär och man skulle gärna vara på klubben som vi skulle till innan sju, så vid fem hoppa jag in i duschen, strax innan sex kom Ella (elinor) hit med rom och cola vi börja dricka direkt, sen skjusade mina kära roomies oss (mig, ella, charlotta o jossan) till Newport där krogen var. Där stod vi utanför och hällde i oss det sista och det slog till ordentligt när vi kom in, och jag drack ytterligare lite till där inne men det var ju sånt som någon annan bjöd på. Fattig som jag är. Hittade 'min' local där iallafall eller han hittade väl mig. Hängde runt mesta dels med han. Sen någongång efter ett kom min roomie igen och hämta upp oss, hur kvällen sluta kan vi ta en annan gång.

Imorse skulle jag gått till ett jobb grej men kände mig inte på topp så idag ska jag sova tidigt, kl är redan tjugo över tolv så snart ska jag stänga av datorn och vara pigg imorgon då det är lite av varje på schemat, mer får ni höra då. Idag har varit typisk bakis dag med tjejsnack, bad i havet runt halv sex på eftermiddagen och sen filmtittande.

Så nu har ni lite koll på vad som hänt, vi hörs imorgon.
Gonatt.


toffs mitt på huvet och klänning ifrån HM, återigen komplimangen "I'd say your a nine" men ifrån en annan snubbe denna gång, gillart.

Kommentarer
Postat av: amy

shit va du är på g ;)

2010-01-26 @ 16:01:52
Postat av: micaela

jag är så jäkla på g! :D <3

2010-01-27 @ 00:31:14

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback