i like you and im glad i do

Dåligt uppdaterande i vanlig ordning.

Sen har inte så mycket att säga om de senaste dagarna, runt 40 grader har det väl varit en jäkla massa stekande vid stranden och simmande i havet, JO JAG KAN VISST SIMMA och knädjupt räknas. Så igår ringde dem ifrån Herstyle eller nått sånt och ville att jag skulle komma in och provjobba idag.. javisst sa jag.

Klockan ställd på 06.30, efter en natt med alldeles för lite sömn (fråga mig inte varför) så var ja halvpigg när klockan ringde, på med svarta kläder och sen slänga i sig lite frukost, och vandra ner till färjan, missa första färjan med 2 min så får vänta 30min istället, kommer till sydney halv nio, (oj sa ja det ja börja nio) tåg till town hall där byta tåg till Bondi junction där hitta till köpcentret Westfield (eller nått), kom fram fem över, jävligt bra stressat tycker jag.  Får instruktioner i 15 min, sen säger han : du kommer få stå själv här i dag för vi är kort om folk, okej? - eeeeeeeeh. ungefär mitt svar.
Så där står jag i ett köpcentrum jag aldrig varit i och försöker sälja plattänger till folk för 300 dollar!!! Vet ni hur dyrt det är eller?  2000 kr !! Jag betala knappt 2oo kr för min plattång liksom.  Helt omöjligt var det och jag stod upp i 9 jävla timmar och hur många tror ni köpte ? INGEN, skulle jag heller aldrig göra. Sen ta sig hela jävla vägen tillbaka och igen missa färjan med 2 minuter, så kasst.  Nej det där var verkligen inte ett jobb för mig, men får väl se om det ringer tillbaka verkade nästan så på dem och man bör ju vara tacksam för minsta lilla jobb men fan kosta mig 20 dollar att bara ta sig fram o tillbaka till bondi j. Lame!

Vi får se. Imorgon ska jag iaf till köpcentret här i manly och lämna cvn.

Annars då?
Ah det är okej, och nej inte mer än okej. Inte just nu iallafall, och som grädde på moset har jag bränt mig på rumpan igår när jag sola:( flytta lite på bikinitroserna så man inte får en helvit stjärt och ah då bränner man sig, konstigt att det är enda stället, ingen annanstans har jag bränt mig och ändå varit här typ 2 månader nu.

Nej nu ska jag sova snart.
Puss o gonatt.


Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback