how long can we look at eachother?

Nej gårdagen ska vi inte prata om, ha ha.
Men idag vakna jag upp vid elva och mådde skit, ont i halsen o huvet, tog en ipren gick ner åt frukost gick upp och la mig igen, vakna vid ett tog en till ipren o bara legat o dragit mig i sängen. Känner mig liksom helt tjock i halsen, uff. Ingen bra ide att bada efter 5 på eftermiddagen.

Så idag vet jag inte vad som händer, håller mig nog inomhus ett tag, ikväll ska jag kolla på film med Ella iallafall men vart vet jag inte, charlotta o siri ska ju på reggaekvällen men jag tror vi hoppar den, av flera anledningar.. Så händer det inget mer kul idag så hörs vi kankse imorgon.

Puss o hej.

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback