hot fudge

Nyårsafton i sydney, storslaget !!

Börjar med att jag är klar o  fixad vid 12 halv ett,  men möter upp Emma först vid tre och sen resten strax innan fyra, då blev det middag på Siris- o charlottas jobb, blev en Hawaii pizza utan annans.. dem verkar ju inte ha vesuvio någonstans här så då får man göra det bästa av situationen... efter att vi ätit och skålat en del så drog vi oss mot färjan och sydney! Väl framme så var det nästintill omöjligt att ta sig fram på gatorna, folk överallt.  Vi hitta iallafall först en park ganska centralt, vilket gjorde att alla skyskrapor stod ivägen, vi tar taxi till en annan park som var hur skön som helst, massa folk och jäkligt mycket festivalstämning över det hela. korkar upp ännu mer och fyllan tar vid. Lagom till tolvslaget var man tillräckligt full för att knappt minnas alla fina fyrverkerier.  Men jag hade riktigt kul och fick min nyårskyss. Sen var det dags att dra sig tillbaka hemåt runt 3 tiden, iallafall för oss som skippa efterfesten!

Jimmie,Niclas,Emma o Armin.

Kvällen var i helhet sjukt lyckad!

Mitt nyårslöfte höll dock inte ens en dag, vilket jag tycker är jäkligt bra jobbat^^

Nu ska jag strax ner mot stranden tror jag.
later.

Kommentarer
Postat av: amy

who's the lucky guy? ;)


Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback